Followers

May 4, 2011

Memey Tak Pernah Ajar Anak Norman Ponteng Sekolah

Posted by MohdHaz on 12:38 AM

Memey dan Norman Hakim
KUALA LUMPUR: Pelakon Norman Hakim tidak pernah mengajar anak-anaknya untuk ponteng sekolah apatah lagi jika disuruh oleh tunangnya, Memey Suhaiza.
Norman berkata, tuduhan sesetengah pihak yang mengatakan Memey sengaja tidak membenarkan Mohd Danish Hakim, 8, dan Marisa Dania Hakim,6, ke sekolah adalah tidak benar sebaliknya sekadar salah faham.
“Sebenarnya, seorang anak saya iaitu Danish baru habis peperiksaan. Jadi, dia meminta untuk tidak pergi ke sekolah sehari selepas peperiksaan itu untuk meluangkan masa bersama saya.
“Memandangkan saya dan Memey tidak mempunyai penggambaran, maka saya memenuhi keinginan itu termasuklah membawa anak kedua saya, Marisa keluar bersama,” katanya.
Norman diminta mengulas kononnya Memey terlibat mengajar anak-anaknya ponteng sekolah seperti mana yang diperkatakan dalam laman Twitter sebelum ini.
Kata Norman, dia amat mementingkan pelajaran anak-anaknya dan tidak sesekali membiarkan mereka ponteng sekolah tanpa sebab tertentu.
Sementara itu, bercerita mengenai pemilihan tarikh pernikahan dia dan Memey, pelakon bertubuh sasa itu akan memilih tarikh di antara bulan September dan November depan.
"Setakat ini kami masih sibuk dengan karier masing-masing sehingga bulan Ogos.
"Jadi pemilihan tarikh masih lagi belum dibuat. Cuma kami menetapkan pernikahan akan berlangsung di antara September dan November. Bagaimanapun, segala persiapan perkahwinan sudah siap 99 peratus," tuturnya yang kini muncul menerusi drama Kerana Mu Laila (TV3) dan Sutra Cinta (TV2).
sumber : kosmo.com.my

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site