Followers

Oct 10, 2010

~ Jom Gelak-Gelak...haha ~

Posted by MohdHaz on 1:36 AM


~ dalam malam yg gelap...hujan renyai2...tanpa disinari bulan..keadaan jalan raya tak bape nk nmpak...aku pn cari jalan mudh follow kete depn...
tetibe jer kete tue emegency break.
DUMMMM!!! aku tersondol belakang kete die ( dlm ati, akai ada ka ? )
aku turun dlm hujan lebat dan marah pemandu tue sbb berenti mengejut..

tpi yg aku hairan si pemandu tue tgok aku dgn seribu kehairanan...
kerana aku marah dia dlm garaj kete umah die....lol.. ^^,


~ dua ekor anjing terperangkp di sebuah pulau kecil dan ingin berenang menyelamatkan diri ke seberang...untk smpai ke seberang..ia memerlukan stamina yang tinggi..
si anjing A training habis-habisan...si anjing B relaks jerrr...
tiba masa kedua-duanya pn menyeberang dan anjing B smpai dulu..
malah sempat landing makan2 lagi tue...
anjing A tak puas hati..tapi anjing B kata " ala....relaks la..aku ni kn anjng laut" .

~ seorang mak cik nk beli tembikai merah
dan seperti biase pnjual menjamin tembikai yg dijualnya berwarna merah...
tetapi bila tembikai tue berada kt tangn mak cik..tetibe terlepas n terjatuh dan tembikai tue warna sedikit keputihan...
akibat takut dipanggil penipu..si penjual pn brkata : ' Eh! tdi merah, pasal jatuhla, dia takut terus jdi pucat dan putih' .

mak cik tue pn baling tembikai tue kt muka penjual tue...!!




2 comments:

haha.tanak gelak.hahahahahha.

aishh..risau tgok keadaan mimie nie..haha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site