Followers

Oct 9, 2010

Coret-Coret jom....

Posted by MohdHaz on 5:51 PM



smart tak gmbr latest aku tue? ahhaa..nk promo jerr..


emm...agak lame gak tak update blog nie...
bersawang2 dh kot...

sbb mmng busy memanjng je..sibuk wat assignment yg berlambk cm gunung ledang tue..
tambah ngn tugasan2 sampingn yg bila nk hntr bru dok sibuk nk copy n paste dri internet..haha..
lpas tue scribd bagai smua kna block..nasib baik la aku ade berok banned nie...
tpi nh hrapkn berok banned nie laju pn cm tnggu kura-kura jalan kaki maraton g US dri Kenya..


this week mmng awesome la kot..
sbb pe? sbb bnyk benda best2 jadi..hehe..
first tue aku ade perlawnn tenis...antara ahli dalam kelab tenis jerr...
n then ats keyakinan n jati diri aku yg sgt la confident nie...
aku try la masuk acara beregu lelaki ngn campuran...
last2..dua2 aku menang...haaaa!!!!!....bru ko tau Cek Jah....sape nk jawab?haha
tq to syakir n kak eve as couple ideal aku dlm dua-dua prlwann nie...
rase2 cm nk daftar KAGUM lak tahun depn acara tenis..haha..lol...^^,

lps tue..al kisahnye...ade la plak dak2 KPLI wat minggu kajian sosial...
haaa...kelas aku nie mmng suke kalau de event cm nie...hehe...
smua acara yg kmi msuk dpt tempat first n second...hebt kn?
bak kata kak rachel ( class monitr ) , kenakalan kami adalah kekuatan kami..hehe
mmng pn..kalu tak de klas kmi..cm tak meriah jer kot..hehe..

then..hri ni ade sesi tutorial...
pamie n mimie = mee lee fah ( gurau2 je ) pnye turn plak...
best diowng pnye games n sesi perkongsian tue...
since aku tak dicabut name untk kongsi pndapat..so aku kongsi kt cni je la erk..
pasal video first tue diaowng tayangkan psal kes anak yg makin lama mkin lupa kt mak bapak..
bgi aku mmng btul pn bnda nie..nobody can't to denied it..
tpi kite kn ingt wei..sbb mak bapak kite la kite berjaya cm skg nie..
tanpa diowng sape la kite..so, pndai2 la kite nk epykn diowng cm ne k...?
cntohnye cm belikn hadiah time hri bapa n ibu kerr...or whatsoever la pe yg korng nk wat brdasarkan kekereatifan korng tue..yg pnting hargai diowng selama mane kita masih boleh menatap diowng..
nnti kalau diowng dh tak de.bru la kowng nk meneysal...
cm kebanyakkan drama melayu tue...
wktu tue tak guna dh la wei nk nangis bagai nie...

then pasal video kedua lak tntng pmbuangn bayi nie..
bgi aku..mak n bapak yg bodoh n tak de otak yg buang bayi tue layak di cop syaitan n binatang yg idung pendek tue jer....
apasal la diowng g buang bayi tue bila dia dh lahir yg ade nyawa n sempurna fizikalnya...
kalau dh tak nk sgt bayi tue...jgn la dibuang2 cm buang sampah jerr....
longgok kt tepi jalan la, gantung ats tiang la..letak dlm lubang jamban lah...adoiii...
ko pikir diowng tue ape? taik ko? bongok punye manusia...!!!
manusia jenis ape la diowng nie...
sbenarnye sebaiknye kita smua balik kepada asas la iaitu agama kita..
aku akui aku pn bknnye kuat agama sngt tpi at least boleh bezakan lgi mne yg baik n buruk...
jgn la letak otak kt bawah tapak kaki..smpai benda tue pn lu olang tak leh pikir...
ayaaaaaaaa.......!!!!geram btul aku...time nk 'buat; bkn main excited lgi..bila dh ade dlm perut tue...perangai cm celaka....

emm..aku mmng emo sikit bab nie...
tpi apepn kita sama2 la muhasbh n ingt mengingati k...
doa supaya bnda nie dijauhkn dri kita n keluarga dan keturunan kite,...

apepn...i love u allz my classmate smp 1110 ps IPGKTAR...
kowng wat idup aku mkin ceria dgn mcm2 ragam, pengalaman n ilmu baru...
thnkx a lots... ^^,
selesai la sesi coret2..hehe...
tq pda yg sudi follow n bace blog nie k..
kowng smua amatah dihargai...







0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site