Followers

Oct 28, 2010

~ Exam Datang Lagi ~

Posted by MohdHaz on 4:44 PM

4sure la tiap kali akhir semester....smua students IPT akan hadapi stu zaman kegelapan..."Exam" la tue...hehe
zaman di mana buku n nota tue jdi peneman setia plak....
( tue pn law ade buku ngn nota ) ^^,
kalau dlm kelas asyk dok mengayam ketupat jerr mane nk ade notes kn...

tak de lagi dh facebook, farmville, plants vs zombies mahupn counter strike bagai pda zaman nie...
tpi kalau korang mmng dok gilerr gak ngn smua bnda tue...TERBAIK la....!!!haha...

apepn, di hari baik bulan baik nie....
doakan aku berjaye k...n i'll do the best...
sem lepas dpt 3.41..sem nie nk naikkn lgi..insyaAllah....
all the best gak n gudluck utk smua students2 IPT yg skg ni tgh bertungkus lumus study n exam...



utk pengetahuan smua peminat2 aku kt luar sana tue ( ade ke ?? ) haha...
raya tahun nie mybe kt sarawak jerr kot...
xpe...sdngkn Aidilfitri pn aku boleh raye kt cnie...
kalau Aidiladha nie ok la lgi...xpe kot raye kt cnie....
so, sesape yg rancang nk dtg beraye umah aku tue...sorry 2 say la...aku mmng tak de...haha...
perasan btul aku nie....emm...
papepn...

~ Selamat Maju Jaya kpada smua yg ambik exam n Selamat Hari Raya AidilAdha ~





0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site