Followers

Jul 1, 2010

FiRsT WeeK Di IPtaR.....

Posted by MohdHaz on 10:37 PM

semester dua untuk tahun 1 Ijazah Sarjana Muda Perguruan dh pn bermula....

mcm biase la beb...semangat masih lagi kt umah..huhu..

ape berlaku dlm satu minggu nie erk??
meh aku nk luahkan or coret2 kat cnie.... ( mcm wat journal BI lak )..haha

first at all tue..masa hri first smpai maktab....
apasal sunyi jer asrama nie??aku salah tarikh ke balik??
rupenya ramai senior kuar praktikum daa...that why la sunyi....hehe
tpi bagus gak..aman cikit dunia....

ku sangkakan panas hingga ke malam, rupanya ribut di waktu senja...adeehhh..
baru nk rasa aman cikit jerr...tetibe jer dgr orng terpekik terlolong cm mati bini...
oppppsss..bru aku teringt skg ni musim bola...smua duk lepak bilik tv tgok bola..
dh la bilik aku dkt ngn bilik tv...bising sial...!!!

ok...untuk hari isnin tue...ok la gak..ceria la gak sbb jumpe kwn2 sesame kelas...
perrgghhh..masing2 aku tngok dh mcm roti inti kelapa jerr..bamm smuanye...haha...
tak kisah la kn wei??asalkn korng baamm ( gemuk ) sbb sihat...bkn penyakit....hehe
aku je maintain kurus..jgn jelessss.... ;p !!

nk dipendekkn citer lak...pasal lecturers sem nie...
smuanye aku rasa ok..best...ade gak lecturer yg psiko kami pasal bising dlm kelas...
almaklum la..kelas kmi tue jdi pasar ikan ngn sayor segar bila lecturer tak de...hak2..
emm..tpi ade gak lecturer sem nie yg aku rase cm nk letak pencungkil gigi jer kt mata nie...ngantok gilerrr....tpi semangt nk naikkan pointer aku...aku teruskn gak la perjuangn...hak2...( poyo jerr ayat tue )...

well....bab letih tak yah ckp la....
lepas sebulan dok goyang kaki kt umah...bangun pn waktu ayam dh tido balik....
tetibe balik cnie bnyk plak kene buat....cm kejutan budaye cikit..hak2.. ( cm tak biase lak )...

emm...tpi kn..masa hri first tue...ade satu peristiwa yg jadi kat aku......
peristiwa nie pasti aku akn ingt smpai bile2....
serius....peristiwa nie la wat aku mengelamun sepnjng minggu..pastu gelak dlm aty...
nk tau??banyak cntik muka ko??haha...that my biggest secret la...nobody's can to know bout it..

hmm...ape2 pn...mmng bnyk bende berlaku dlm minggu first sem 2 nie...
ade suke n duke....
n baru jer sebentr tdi..aku tertinggl buku library kt kantin..careless btulll..ish2...
tapikali nie 'mmng aku kisah'...dh tak pakai ayat 'ade aku kisah dh'..hehe

ok...lasttly..kepade kengkawn smua...terusknlah perjuangn k...
jgn ingt nk kawin jerr...hbis belajr dulu bru kawin k...
all the best 4 this sem...lovee u alllzzzz...!!

note : mls nk add gmbr coz mls nk uploads...hak2...lantak la kn...











2 comments:

oo bakal cekgu gak upenye =)

hehe..yupzz...
awk bkl ckgu gak ke?
salam kenalan ya....
anyway thanks coz follow my blog... ^^,

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site