Followers

Jul 9, 2010

Cedih + Gembira = ....???

Posted by MohdHaz on 6:59 PM


hye smua....
emm...alhamdulillah...bru ade mase nk update blog....
skng nie mmng busy gilerr dgn life sbgai seorang guru pelatih....










first at all...cm unik jer tajuk post kali nie kn??
ape korang rase jawapn yg sesuai untuk 'formula matematik' tajuk post nie...
hehe...
tepuk dada tanye minda ok....jgn lak ko g tanye orng gile kt tepi jalan tue...mmng ko akn jdi kawan diaowng la lepas nie...hehe...

berbalik pd ceritera kesedihan tue... ( ceehh skema btul ayat )... nie mngenai pointer sem nie... alangkah sedihnye aty nie bila pointer aku agak mengecewakn...
dpt 3.41 jerr beb...nangis taw... ( bdk manje )...emmm... apepn aku ttap wajib, harus n kena bersyukur....
at least tak gagal kn??ok la tue...cube lgi sem nie..hehe

actually kn..mmng bnyk bende wat aku cedih minggu nie...
entah la...homesick maybe...tringt kt mak, ayah...adk....
rindu sgt kt diaowng tue wlupn bru 2 mnggu kt maktab nie..
tmbh plak ade certain menmbh kedukalaraan aty ini...ceehh!!..haha...
ayat touching palk kn...emm..x pe...yg pnting smangt kene ade beb!! bru idup berjaye kn...
( tetibe tringt elaun x kuar lgi...sedih balik la...adeehhh )





gembira?? stu yg sgt subjektif la ...x leh nk trngkn..hehe emm..gembira sbb sem nie still ade kwn2 yg terus jdi kwn pda aku... serius beb...tanpe korang mmng aku sunyi...korng la tmpat aku luahkn gosip yg ade..hak2..
emm...mls nk tulis pnjng2 dh.... apepn life maktb mmng best dan x best...haha... mcm ne plak leh jdi cm tue erk??haaa...korang tanye la kt Cik Jah kt hujung kampng korang tue...rasenye dia bolh jawb kot...hehe

lpas nie busy ngn Bina Insan Guru ( BIG )
....dh la aku owng pnting beb!! hehe...poyo plak...
busy ngn PBS lgi...insyaAllah...sesi kali nie buat kt Melaka.....
so...peminat2 aku kt melaka tue...tunggu erk 30 Ogos nie...haha... perasan gilerr aku...
ade aku kisah??hehe...


ok la...sbgai penutupnya.... korang kna ingt...idup nie kita sndiri yg corak.... smaade kita nk sedih or gmbira...terpulng pda kita.... hrus memilih yg terbaik k...jdikan sempadan stiap kesilapan yg berlaku...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site