Followers

Jun 13, 2011

Sifat Anda Berdasarkan Posisi Tidur

Posted by MohdHaz on 12:58 AM

hyee smua...jom skrng green nk ajak korang tngok plak sifat-sifat yng ade pda korang berdasarkan kepada posisi tidur..hehe..

cube korang tngok yg mane satu posisi tidur korang dan betul tak sifat yang digambarkan itu pda pda diri korang ?? 

walaupun tak semua adela sikit pon kn ??
ok jom tngok...

1. Tidur telentang dengan tangan dan kaki terbuka lebar


Seorang yng inginkn kebebasan. Posisi seperti ini menunjukkan identiti asli anda. Pecinta keamanan dan kecantikan, tapi anda juga seorang yg boros (tapi untungnya anda juga seorang yang bergaji besar). Beberapa sifat lain yg kurang baik adalah sangat suke bergosip. Jadi, siapa yg korang dok gosip tue erk ?? hehe =)


2. Tidur telentang dengan kaki menyilang



Siapapun yg tidur dengan menyilangkan kakinya dikatakan sangt obese pda diri dan tidak boleh atau susah menerima sesuatu perubahan, suke menyediri dan mempunyai toleransi yg baik =). 


3. Tidur telentang dengan tangan di kepala


Anda sngt cerdas dalam pembelajaran. Namun kdng2 anda penuh dgn idea gila yang sukar diikuti oleh orang lain. Anda juga seorang yang sangat menjaga keluarga anda dengan baik =) 

4. Tidur meniarap


Jika anda tidur meniarap sepanjang malam anda cenderung berfikiran sempit. Anda mungkin ego dan selalu memaksa orang untuk memenuhi keperluan anda sendiri. Anda juga cenderung melakukan sesuatu perkara secara melulu...Waktunya skrng mengubah posisi tidur anda?? hehe =)

5. Tidur mengiring di satu sisi

Sikap ini menunjukkan bahawa anda percaya pd diri. Anda akan melihat hasil dalam apa pun yang anda lakukan, dengan semangat dan usaha anda. Anda juga dikatakan akan diberkati dengan kekuasaan dan kekayaan.


6. Tidur mengiring meringkuk


Ego, cemburu, dan dendam adalah kata-kata yang menggambarkan anda. Orang-orang di sekitar anda harus hati-hati untuk tidak menginjak jari-jari kaki anda kerana anda mudah tersinggung!


7. Tidur mengiring berbaring di satu tangan



Bertentangan dengan yg sebelumnya (meringkuk), anda seorang yg lembut, sopan, jujur, dan penuh kasih syg. Tingkatkan rasa percaya pda diri anda dan belajar untuk menerima kesalahan atau ketidaksempurnaan coz tak de yg sempurna... Kebahagiaan akan menghampiri anda!


8. Tidur mengiring dengan satu lutut dibengkok


Anda selalu merengek dan mengeluh. Kegugupan mungkin nama kedua anda. Anda mudah tegang dan terlalu gembira atas hal-hal kecil. Kehidupan bukanlah sesuatu yg berlebihan. So, belajarlah untuk bersantai... =)


9. Tidur dengan posisi seperti memeluk

Anda merasa kesepian dan tertekan kerana anda terkenang dengan kegagalan dan kemunduran masa lampau anda. Anda selalu ragu-ragu dan terus ragu-ragu, memberikan kesan pda orang lain bahawa cinta telah hilang dalam hidup anda.


10 Menutup dari kepala hingga kaki




Anda mungkin nmpak macho di depan orang lain, tapi jauh di dalam hati anda pemalu dan lemah. Anda cenderung untuk menyimpan banyak rahsia. Jika anda ade masalah, anda lebih suka menyimpannya untuk diri anda sendiri daripada meminta bantuan. Tidak hairan jika anda menangis dalam tidur anda!! =)

so..ade tak yg sama dgn korang ?
renung-renungkan...hehe ;p

4 comments:

alamak..cik Am ego...haha...

freaky : freedm always...hehe

Cik Am : ahaha..kdg2 ego ni perlu gk =)

haha.. sume cre tdo.. mostly nye ade.. :p so sume prangi tu ade la.. kui3

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site