Followers

Jun 1, 2011

Rossa Enggan Berlakon Filem

Posted by MohdHaz on 12:02 AM

JAKARTA: Penyanyi Rossa tidak tertarik untuk menceburkan diri dalam bidang lakonan biarpun mendapat beberapa tawaran menjadi bintang filem.
Kata Rossa, dia lebih meminati bidang nyanyian dan mahu menumpukan perhatian sepenuhnya kepada bidang tersebut.
"Banyak tawaran filem yang datang tapi terpaksa saya tolak kerana tidak sesuai dan yang paling utama saya tidak berminat untuk berlakon.
"Saya mahu bekerja dengan melakukan apa yang saya ingin lakukan dan ternyata saya terlalu cintakan bidang nyanyian.
"Bagi saya cukuplah berlakon pada klip video lagu saya sendiri sahaja," katanya seperti dipetik Kapanlagi.com.
sumber : mstar.com.my

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site