Followers

May 31, 2011

Adira Enggan Campur Insiden Kekasaran Hafiz

Posted by MohdHaz on 12:11 AM

Adira
KUALA LUMPUR: Penyanyi Siti Adira Suhaimi, 21, atau Adira (AF8) meminta supaya tidak dikaitkan dengan konflik yang tercetus di antara kekasihnya, penyanyi Hafiz (AF7) dan seorang pengurus pentas wanita yang dikenali sebagai Z, baru-baru ini.
Ujar naib juara Akademi Fantasia musim kelapan (AF8) ini, sebolehnya apa juga permasalahan atau perasaan tidak puas hati di antara mereka berdua tidak dikaitkan dengan dirinya kerana ia tidak ada kena-mengena dengan dia.
"Saya tidak tahu hendak cakap apa. Apabila mendapat tahu tentang kejadian itu, saya bertanya juga pada diri sendiri, kenapa ia harus berlaku?
"Cukup-cukuplah, kes yang mendakwa saya seorang lesbian sebelum ini pun belum reda, kini sudah muncul pula satu lagi kontroversi yang mengaitkan nama saya.
"Saya tidak berada di tempat kejadian ketika insiden itu berlaku, jadi tidak adil untuk babitkan saya sekali," jelasnya yang ditemui selepas majlis Gempak Universe Astro, baru-baru ini.
Apabila ditanya adakah dia bertanya dan berbincang dengan Hafiz susulan kejadian tersebut, penyanyi lagu Ilusi ini bagaimanapun tidak berbuat demikian kerana enggan membesar-besarkan hal berkenaan.
"Saya tidak bertanya pun pada Hafiz atau Z kerana tidak mahu membesar-besarkan hal itu. Bagi saya, mereka lebih tahu bagaimana untuk selesaikan masalah tersebut dengan baik.
"Biarlah, perkara sudah terjadi, hendak buat macam mana? Saya serahkan kepada mereka untuk selesaikan konflik yang berlaku," katanya.
Tambah Adira, sebagai manusia dia tidak melihat hubungan persahabatannya dengan pengurus pentas berkenaan sebagai satu isu atau masalah sehingga boleh mengundang insiden sedemikian.
"Hakikatnya, saya dan Z tidak rapat mana pun. Kami hanya kawan biasa seperti mana dengan orang lain juga. Rasanya, tidak salah untuk berkawan dengan dia kerana dia juga manusia biasa.
"Cuma, perkara ini telah menjadi salah faham. Apa juga masalah yang berlaku antara mereka, saya tidak mahu dikaitkan," katanya yang berasa lega kerana mendapat sokongan peminat dalam menghadapi isu tersebut.
Dalam kejadian yang berlaku baru-baru ini, Hafiz dikatakan telah bertindak kasar terhadap pengurus pentas itu dengan menolaknya sehingga mengakibatkan kecederaan.
Insiden berkenaan dikatakan berpunca daripada sikap cemburu Hafiz apabila wanita tersebut dipercayai cuba menjalinkan hubungan sejenis dengan Adira.
sumber : mstar.com.my

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site