Followers

Apr 21, 2011

Kelab peminat sangkal shahir dan rozita rancang bertemu

Posted by MohdHaz on 10:22 AM

PETALING JAYA: Kelab Penyokong Shahir dan Adira (Shahiratics) menyangkal artis lelaki itu telah merancang untuk berjumpa pelakon Rozita Che Wan pada Anugerah Bintang Popular 2010 di Genting Highlands pada 3 April lalu seperti dihebohkan sebelum ini.

Salah seorang ahli Shahiratics, Azreen Ashikin Marjuki, berkata, Shahir berada lobi sebuah hotel di Genting Highland adalah untuk berkongsi kejayaannya memenangi anugerah Artis Baru Terbaik bersama para peminatnya.

Katanya, semasa pertemuan itu kira-kira pukul 3.10 pagi pihaknya dapat bertemu Shahir dan turut melihat Rozita secara kebetulan berada di lokasi yang sama ditemani beberapa petugas Astro.

“Sebagai wakil kepada kelab peminat Shahir, saya menyangkal sama sekali penyanyi itu dan Rozita sudah merancang untuk berjumpa seperti mana yang dihebohkan sebelum ini.
“Shahir sebenarnya merancang untuk berjumpa dengan ahli-ahli kelab peminat yang menyokongnya,” kata Azreen Ashikin.

Gosip hubungan Shahir dengan Rozita kembali diperkatakan apabila kedua-dua artis tersebut dilaporkan bertemu di lobi hotel sejurus selepas tamat ABP lalu.

Rozita bagaimanapun menjelaskan sudah lali dengan sebarang gosip termasuklah apabila dikaitkan bercinta dengan penyanyi tersebut.
sumber : mstar.com.my

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site