Followers

Apr 22, 2011

Anak sulung Krisdayanti gembira ibu hamil

Posted by MohdHaz on 12:58 PM



KRISDAYANTI dan suaminya dalam majlis perkahwinan mereka pada 20 Mac lalu di Jakarta.


JAKARTA - Anak sulung penyanyi terkenal Indonesia, Krisdayanti, Aurel (gambar kecil) terkejut selepas mengetahui ibunya sedang hamil empat bulan walaupun baru berkahwin dengan ahli perniagaan dari Timor Leste, Raul Lamos pada 20 Mac lalu namun dia gembira untuk menerima kehadiran adik tirinya kelak, lapor sebuah akhbar semalam.
Berita gembira tesebut diberitahu sendiri oleh penyanyi yang berusia 36 tahun itu kepada Aurel ketika dia dan adik lelakinya, Azriel sedang bersantai di pusat beli-belah.
"Terus aku kaget (terkejut). Mimi (panggilan kepada Krisdayanti) memberitahu selepas aku berjalan sama Azriel di mal (pusat beli-belah)," kata Aurel yang ditemui di Annex Building, Hotel Nikko, Jakarta Pusat pada Rabu lalu.
Remaja yang akan bergelar penyanyi itu difahamkan cukup teruja untuk menyambut kehadiran orang baru dalam keluarganya kerana dia telah lama menyimpan hasrat untuk memiliki adik perempuan.
Dia merupakan anak Krisdayanti dengan penyanyi dan komposer, Anang Hermansyah, 42.
Menurutnya, dia sendiri tidak sabar untuk membelikan baju atau hadiah jika bayi yang akan dilahirkan beberapa bulan lagi adalah perempuan.
Azriel kini berada di Dili bersama Krisdayanti dan suaminya.
"Sekarang Mimi lagi di Dili sama Azriel. Ya dia (Azriel) juga tahu Mimi lagi hamil," ujar Aurel.
Penyanyi terkenal dengan lagu Menghitung Hari itu mencetuskan kontroversi baru-baru ini apabila mengaku hamil empat bulan walaupun baru bernikah dengan ahli perniagaan Timur Leste tersebut pada 20 Mac lalu. - Agensi
sumber : kosmo.com.my

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site