Followers

Jun 15, 2010

DuLu N Kini...Kenape??

Posted by MohdHaz on 12:14 AM


saya sangat rindukan waktu dulu....

waktu di zaman persekolah itu cukup indah buat saya...

saat mula bertemu dgn si 'dia'
si 'dia' yg merupakan kawan baik sya....

saat mula saya kenali diri awk.....
segala-galanya indah.... bila saat awk kata ' emm..awk adalah pengganti seseowng yg pernh buat sya gembira'.. bila saat awk kata ' awk adalah owng yg sya bergantung harap '... hati saya terus berbunga riang....
betulkah??saya bermimpikah?? namun bila saya cubit tangan saya...ternyata ini satu realiti...
bermulanya episod sya sebagi teman baik awk.... kdang2x sya tertanye2x.... awk suka buli sya...dlm masa yg sama awk sangt caring kt saya....
namun smua tue la telah membentuk stu ikatan persahabatan yg erat... segala-galanya kita lakukan bersma... di mana ada awk..di situ ada sya.... ke surau bersama...ke dewan makan bersama... rindunya sya saat itu....
namun semuanya hanya seketika... sya telah membuat keputusan untuk berhenti seleps keputusan SPM diumumkan... mlm terakhir sya di asrama sekolah...
awk berkeras nasihat saya suruh tangguhkan niat...
namun hati remaja ini tidak mengendahkannya...
kenangan bersama awk takkan saya lupakan....

namun kini segalanya telah berubah.... semenjak sya berjaya melangkah masuk ke maktab dan belajar jauh dri awk... awk terus menghindrkan diri dri sya.... kdg2x sya tertnye...ape salah sya..???

hanya doa yg mampu sya hulurkan... semoga awk terus berjaya n berjaya... n ingtlah yg saya sangt merinduimu wahai temanku..
walaupun usia pertemuan kita cuma 4 bulan... namun kenangn bersmamu tertanam selama-lamanya di hati ni... saya sangat meRINDUi kamu...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site